Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2011 01:10 - Забрави ме
Автор: nerechi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 710 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 20.03.2011 01:16


Забрави ме, ти просто ме забрави.
Не.. ,спомняш си ,понякога, случайно..
А ти ми липсваш, вярваш ли, безкрайно,
но аз не смея нищо да направя.

Намери си живот по-близък, по- забавен
остана същата, но с мен си друга вече
и не на теб ще се оплача тази вечер,
ще промълча,ще си остане тайна..

И ще остане спомен кратък
за нашето приятелство голямо
за твоето разбиране и рамо,
Ще се опитам да вървя нататък..
 



Гласувай:
1



Следващ постинг

1. анонимен - Нито съм търсила този друг живот...
20.03.2011 01:20
Нито съм търсила този друг живот-без любим за мен той не е живот.Нито съм се променила към скъпото си същество-дори страдам от ужас да не го изгубя.А само при мисълта че може да се разделя от този с когото денонощно съм заедно...това ще е край за мен.Няма да понеса-ТОЙ е всичко което имам на този свят.Без него ,не виждом смисъл в нищо.За толкова кратко време заедно направихме куп полезни неща.Ако загубя този човек, всичко свършва за мен.Няма да се съглася да тръгна с никой друг.Отказвам да се подчиня каквото и да ми струва.И без това няма какво да губя.А от такъв човек -който няма с какво да бъде застрашен и дявола бяга.Така че до смърт ще си браня партньора и няма да се дам на друг.Може да съм груба, но това е вътрешната ми воля и сила.Не е лично отношение към останалите колеги.Но факта че вече имаме изграден начин на мислене и действие, че има успешно постигнати цели ,говори че правилно вървим заедно.А с нов партньор ,означава да започна отначало.Това е загуба на време.Освен това е и липса на доверие от моя страна.Вярвам само на ТОЗИ , с когото съм заедно.
цитирай
2. nerechi - прозвуча като отговор...)
20.03.2011 23:33
прозвуча като отговор...)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nerechi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12667
Постинги: 10
Коментари: 12
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930